Tiden känns långsam

Nu väntar jag. Efter idag är det 22 arbetsdagar kvar tills jag går hem. Det känns underbart! Framförallt just nu när jag inte har något att göra på jobbet utan bara mest sitter här och tittar på dataskärmen. Känns jätte fånigt men vad ska jag göra? Känns som jag lika gärna kan gå hem men samtidigt varför ska jag plocka av mina dyrbara dagar jag kommer vilja ha sen, bara för att jag inte har ngåot att göra på mitt jobb där jag ännu har min goa lön? Får väl bara passa på att njuta och finnas till hands ett tag till.

Allt rullar på som det ska. Föräldrakursen drog igång och nästa besök är om 2½ vecka ungefär. Riktigt bra grupp kändes det som! Nästa gång handlar det om förlossningen så då kanske man får tankarna att börja spinna lite mer på det också. Just nu kännns allt bra jag mår bra har lite ont i ryggen och får ofta hjärtklappningar och tung i bröstet. Hemma tar det sig med, var på ikea i helgen o köpte lite förvaring till under bordet där vi tänker oss ha bebisprylar och skötbädden som standard så kan vi flytta runt den bäst vi vill. Nu är det bara sängen kvar som ska målas så det projektet ska påbörjas ikväll!

Funderingar har också börjat komma på BBväskan men tror inte änun att det är något som behöver inhandlas.

Ska försöka slänga till en bild snart! O kanske passa på att ta min "lediga" tid på jobbet o börja blogga lite oftare... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0