Tiden går!

Ja tiden springer iväg. v 31 redan och idag är det dax för besök hos BM igen. Sist låg jag bra på kurvan så vi får se hur mycket jag växt denna gång :) Växer så det knakar nu. På måndag börjar föräldrakursen. Det blir skoj! Har en vän jag känner som kommer hamna i samma grupp, kul! Vi blir mars och aprilare.
Har ni gått/går ni någon föräldrakurs?

Ananrs mår jag bra jag har ont i ryggen förmodligen belastningen som gör det. Lite trött, små små sammandragningar mest på ena sidan. Annars fiint! Känns skönt. Ska försöka jobba så länge som möjligt kanske blir till 1 mars något sådant och kanske tar några semesterdagar i slutet av feb.

Annars händer det mycket nu, bröllop för vänner då jag fotar. Planerar också en baby shower för en vän som blir av nästa vecka. Lite små resor och planering av hemmet. I helgen börja vi hänga in kläderna i litens garderob <3 Fixat med lite bord där vi kan avlasta skötgrejerna mm. Snart dax att måla om sängen också vi fick av min syster, använd tre månader så kanon ju! Ska bara köpa en ny madrass i helgen. Jösses jag kan leva på bebispyssel!!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0