Inge vidare

Nä jag mår verkligen inge vidare.. 7de dagen med halsont och tredje med snuva och rethosta el rethals över huvud taget.. Ingen feber, än iaf. Men gud så trött man blir i kroppen!
Är det någon som har några tips om vad man ska göra för att kunna lindra detta lite? Påverkar förkylningar o virus barnet? Man blir lite nervös.. Men jag har iaf stannat hemma hela v utom tisdag o jobbat hemma. Vårdcentralen sa att jag kunde räkna med 1 1/2 vecka till med hosta oså.... Huuha!

Liten sprattlar omkring som vanligt i alla fall <3 lilla hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag värmer alltid en kopp varmt vatten och lägger i en stor sked med honung när jag känner att det är något på gång. Annars är sömn alltid den bästa medicinen, även om det inte är så lätt att sova bra nu på sluttampen av graviditeten. Vi ligger ju samma i tid, jag går in i vecka 32 på måndag :)

Svar: Honungsvattnet blev min bästa vän ;)
dulillamirakel.blogg.se

2013-01-12 @ 09:12:58
URL: http://stephanielanora.blogspot.com
Postat av: Annie

Kolla med bm såklart, men jag tror nog du kan vara lugn över att bebben har det finfint även om du är sjuk. Det är bara om tempen visar 39 grader eller mer som man ska bli lite orolig, men håll febern nere med Alvedon, drick mycket vatten och vila, vila, vila!

Svar: klara mig från febern o vila va inte riktigt min grej ;) men funka fint att jobba lite sådär lagom hemifrån o honungsvatten gjorde susen. hoppas ni mår bättre med nu!
dulillamirakel.blogg.se

2013-01-12 @ 14:55:34
URL: http://bebis2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0