v14

Tiden bara springer iväg. Enl BM är det v 14 idag. Spännande.. Nu är de första veckorna över. Enl min räkning är ju v 14 på tisdag men den räkningen får jag inte räkna efter längre så HEJ v 14 :) Nästa vecka ska vi på KUB test, spännande. Men egentligen helt onödigt då det verkligen inte spelar någon roll det är ju inte så att man vill ta bort vårt mirakel om det skulle visa något. Men skönt ändå att få en koll. Sedan har vi RUL lite längre fram, om en månad ca. Det blir kul. Annars går allt bra, jag ser mer o mer gravid ut nu! Så snart går det inte dölja mer ;)

Hur går det för er andra? Länge sedan man hörde något från er nu! Ja just det länge sen jag skrev också men... Jag ska bättra mig. Får bli en bild snart med. Kanske nästa vecka ;)

Kommentarer
Postat av: anna

<3 å vad underbart

2012-09-07 @ 21:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0