KUB/NUPP

Igår va den stora dagen. Shit va vi va nervösa.. Men gud så bra det gick! Vi hade det bästa resultatet man kunde få och undersökningen tog vääääldigt lång tid ca 40 minuter för godingen där inne ville inte va still för fem öre :) Men det gick ju till slut i alla fall! Fint litet hjärta, små händer som viftar och ben som sparkar. Jag är så lycklig.
Hon mätte oss till 13+2 igår så då hade alltså jag helt rätt från början och inte BM ;) BF är 18 mars men vi får se på RUL i okt vad som sägs då.
 
Vi va inne en sväng på babyproffsen när vi ändå åkte förbi. Och jag hade lovat att om allt såg bra ut skulle jag köpa ett bebisplagg... Så ja det gjorde jag på H&M och på babyproffsen hitta vi självklart en ännu snyggare vagn än den vi bestämt oss för.. Bara att den kostar 12 lax så vad ska man göra, visst är det en investering och kul att ha en vagn som bara finns i ca 300 ex. Och helt underbart snygg. Vi har ju bidrag till vagn oså men ja vi får se!
Kommer bli helgens beslut eftersom det endast fanns 1 kvar!! Trist bara med garantin eftersom den kommer gälla från och med nu....
 
Hoppas ni andra har det toppen !!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0