Jag är trött...

En trött period till. Efter helgens äventyr va jag helt slut i måndags och sedan varit jääätte trött från eftermiddagen till ja kvällen eller morgonen egentligen.. ;) Men jag hoppas det snart lägger sig. Annars mår jag bra jag känner inte direkt av någonting faktiskt utom lite cravings då. Magen är spänd nedtill och hoppas den växer lite till nu innan vi ska på RUL också!

På måndag ska vi till NÄL på info. Ska bli spännande! Jag fick även tips från kollega igår här att åka till NÄL så ja det blir det nog! Känns som ett bra val! Finns ju tid att fundera än såklart. Det är en bit kvar till ca 18 mars som vi fårr som datum hittills!

Nu längtar jag tills det närmar sig barnvagnsköp, sängköp, bäddning och tvättning av små fina kläder <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0