Skitsnack

Just nu kan jag inte beskriva hur mycket jag längtar tills februari när jag kan gå hem o bara njuta (hoppas jag). Än så länge mår jag ju så himla bra så ibland undrar jag om det är något fel på mig eftersom många andra jag känner o har omkring mig mår så himla dåligt.. Men nä jag ska nog abra vara väldigt tacksam att jag har det som jag har det än så länge.
Annars är allt som vanligt. Sova äta jobba.... Lite fikamys med en vän då och då men det är ofta kvällar man inte orkar. Men ändå springer tiden iväg. Dock är det inte så konstigt att jobbet gör mig trött. sitta/stå vid samma plats nästan hela tiden. Skriva o greja på datorn, koncentration. Inte mycket luft för mig inte! Måste börja ta mer micro pauser... Sedan skitsnacket. Varför hamnar jag alltid på jobb där det är såhär? Skitsnack runt om alla hela tiden. Herregud personer finns ju HÄR helt levande varför kan man då inte prata med dem? Mig tex? Istället för att gå bakvägen och säga att jag snackat skit som jag inte ens har? Jösses ta reda på faktan innan ni skvallrar till chefen.... Om jag kunde sjukskriva mig för inre stress och utstötthet skulle jag verkligen behöva göra det nu.


Kommentarer
Postat av: Annie

Men usch vad jobbigt. :( Å sån onödig stress som du inte behöver just nu!

2012-10-26 @ 14:48:35
URL: http://bebis2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0