RUL

Igår va vi på RUL! Äntligen! Men ja vi hade ju från början velat veta kön men sista veckorna blev omtänkta så nä nu vet vi inte! Lite ångrar man sig ibland... För man går och vet att hon vet. Men inte vi. Fast jag tror det är en pojk! En liten benjamin ;)
Allt såg bra ut med armar o ben o rygg o allt! Skönt. Jag som varit lite orolig pga lite stress på jobbet.. Den kommer o går så ska försöka jobba lite hemifrån i veckan. Jag vill inte ta några risker.
Blir skönt nästa vecka då jag är ledig 3 dagar o vi ska åka på spa dag o fira lite min födelsedag <3 jag o hjärtat. Passa på att skämma bort oss lite nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till graviditeten! =)Bra att passa på att skämma bort sig lite innan bebis kommer.. =)

Svar: Tack! Ja verkligen, det är på g ;)
dulillamirakel.blogg.se

2012-10-11 @ 21:02:18
Postat av: Josefine

Men va, RUL redan?? hahaha.. hur snabbt går inte tiden?!= :D Jag går in i v.25 imrogn. STÖRT! :D

PUSS <3

Svar: Helt galet! men mys mys blir bara fortare tills de små liven kommer ut :) puss <3
dulillamirakel.blogg.se

2012-10-15 @ 18:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0