NÄL

Det lär bli näl! Jisses vilket bra ställe! Allt jag behöver precis där. På samma ställe. Jag kan inte bli mer redo! Får se hur vi gör med Skövdes träff men kan vara kul att jämföra.

Snart mitten av veckan. Längtar till måndag. Sen veckan efter då jag är ledig måndagen torsdagen och fredagen. Blir nog inga problem att jobba tis ons ;)

Allt är fint annars. Mage ser ut som bebismage o är trött ännu. Idag köpte jag olja till magen får vi se hur det är. Enda som känns tungt nu är jobbet. Stressen. Inre stress som gör magen orolig. Vad gör man åt det? Jag tar det lungt oså men annars då? Vill inte föra över något till älskade miraklet...


Kommentarer
Postat av: Annie

Visst var det helt kanon?! :D Jag har känt mig tusen gånger lugnare inför förlossningen sedan vi var där. :)

Svar: Det va såå himla bra! Jag med kände mig liksom redo! :) Jag vet inte varför jag inte kan kommentera din blogg annie.. jag har försökt sedan du skrev om näl på varje inlägg men tydligen funkar det inte?
dulillamirakel.blogg.se

2012-10-04 @ 18:49:22
URL: http://bebis2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0