Väntan

Det var ingen uvi. Skönt. Igår hade jag möte hos psykologen på MVC/BVC och det kändes hur bra som helst. Mycket tankar märker jag nu när man fick en reaktion från någon tillbaka. Intressant.
Idag sitter jag nu och väntar på att BM ska ringa så jag kan boka läkartid. Så får vi se sedan hur det slutar.

Fick ur mig en hel del på jobb också så nu på fredag ska vi ha hit en tjej på intervju! Tror min chef börja fatta att det faktiskt bara är två månader kvar tills jag ev går hem. Så jag hoppas det börjar hända lite saker här med! Kommer även anställas annan ny personal så ja det kanske är det som behövs för att kunna också orka med att jobba, för inners inne vill man ju inget hellre än att jobba så länge som möjligt!

Hur gör ni, vad är era funderingar kring när man ska gå hem, FP, GP, sjukskrivning och sånt där annat bös? Dela gärna med er!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja själv är jag ju sjukskriven till den 18e, sen får vi se om min läkare sjukskriver mig fram till BF. För jag tror knappast min HP blir godkänd nu så här sent. "Sent". Och sjukskrivning går före HP, vilket för mig kan vara skönt då man får ut mer cash av sjukpenning än HP!! Annars sååååå.. :D

Vill se magbild!! Puss

2012-11-09 @ 13:02:36
Postat av: Annie

Jag har ansökt om GP två månader, men om jag inte får det så har jag tänkt att vara FL från 1 februari (BF 7 mars). Just nu känns det lååååångt dit!

2012-11-10 @ 16:43:07
URL: http://bebis2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0