Små små kläder

Igår spendera vi sen eftermiddag och lite kvällen hos ett par mycket goda vänner till oss. De har två små liv och nu kunde vi få ta över lite små små kläder till vårat lilla mirakel! Hur bra som helst! Blev ett par plagg, en babybjörn och en jätte bra overall som vi kan ha på vägen hem från BB. När vi kom hem och jag la in kläderna i byrån kändes det så otroligt mysigt. Tänk att snart får vi tvätta det där fina vi har fått och köpt, lägga in i bebisens byrå, hänga upp på små galgar. Vad verkligt det blev!

Samma som nu när man sitter och tänker på tiden. Det går fort nu. På måndag börjar min vikarie och om bara 7-8 arbetsveckor kommer jag att gå hem. Eftersom jag ingen sjukskrivning fick eller kommer att få så får vi se om jag plockar hela dagar eller om jag bara plockar några dagar och jobbar halvtid. Hur som helst så kommer det bli så bra!

En liten fundering ni kanske kan hjälpa mig med... När måste man börja anmäla till FK de dagar man vill plocka ut FP?


Kommentarer
Postat av: emma

Jag anmälde samma dag som jag ville börja ta ut, lite sent kanske, men hoppas att det inte blir strul. Annars rekommenderar den 30 dagar i förväg tror jag.

Svar: Okej, bra att veta. Jag tror jag kommer börja planera lite mer om någon månad när jag vet hur jag känner mig så :) Jösses tiden går så fort.. Nu är det verkligen nära för er :)
dulillamirakel.blogg.se

2012-11-20 @ 17:50:48
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0