Nu så!

Nu börjar det hända grejer! På måndag börjar det en ny tjej hos mig. Spännande. Jag hoppas det går bra att lära upp nu så vi kan dela lite sysslor och att jag sedan får lugn o ro och kan gå hem med gott samvete! Det kommer också börja lite annan ny personal hos oss, så nu händer det lite grann som kanske kan göra att jobbet blir lite roligare och lättare att komma till framöver!
Jag fortsätter mina besök hos psykologen nu en dag i veckan, så otroligt gott att ha någon i ryggen med alla förändringar jag håller på att göra med både mig själv och jobbet! Ett mål varje vecka. Jag träffade läkaren igår och det blir inte någon sjukskrivning dock har jag mycket att jobba med när det gäller mig själv och mitt sätt att vara. Och jag kan bara säga att dagen har gått jätte bra så jag tror på detta nu! Så får vi se i januari hur länge jag jobbar!
Tänk, man tycker tiden går fort, men ändå sega dagar på jobbet. Men det är faktiskt bara 7 veckor kvar på detta året. 1½ av de veckorna är jag ledig. 1 vecka har snart gått. Ja kanske finns det lite hopp trots allt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Imorn har jag nog inget inplanerat, inte vad jag kan minnas i alla fall :p
Kanske skulle ta och ses då? Kram

2012-11-14 @ 10:48:57
URL: http://desenastetankarna.blogg.se
Postat av: Anna

Kom precis på att vi är uppbokade kl 18 imorn, och att jag ska träffa 2 andra tjejer från föräldragruppen vid 13. Trodde det va tisdag idag, haha. Fredag blir också körigt... Måndag kanske?

2012-11-14 @ 16:46:55
URL: http://desenastetankarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0