Huuha

Ja här händer allt och inget. Börja med förra veckan att jag fick lite ont i magen och visste inte vad det var. Sammandragningar? UVI? Växtvärk? Ja jag vet fortfarande inte. Fick komma in och lämna prov - visa negativt - skönt. Men vad är det då? Jaja det är bättre men kommer och går. Man är orolig för allt möjligt. Det närmar sig med förlossning, gå hem från jobbet och bara där är det en stor klump för mig - vem ska ta efter? Jag har ingen aning. Mycket psykisk stress känner jag och har gjort ett tag. Så när jag prata med BM igår kom vi fram till att det kanske vore skönt att få prata av sig lite med någon så idag ska jag träffa en ny psykolog som har börjat på MVC/BVC så det ska bli skönt och faktiskt roligt att ta ett nytt steg och se vad det kan leda till!
Jag har funderat en hel del sista tiden på när jag vill gå hem och hur man ska planera det hela. Funderingar om sjukskrivning ifall det är så att jag ska gå och ha ont i magen bara för att jag inte mår så bra på jobbet, nä det är inte rätt. Kanske räcker om jag bara får ta hand om mig själv o släppa jobbet ett par veckor? Så kan jag komma tillbaka o köra ett sista race sedan innan det är dax.. Annars om det inte blir bättre och att lösningar hittas så får jag väl ta ut lite dagar och gå hem i januari. Det är planen vi gjort upp än så länge och det känns ok!

Jobbigt med FK tycker jag allt är så himla rörigt! Men det kommer väl den tiden också då man faktiskt börjar förstår det med :)

Nä nu ska jag sluta klaga, annars mår jag ju rätt bra jag är trött och tjostig jag orkar inte så mycket men äh jag klarar mig nog! Magen växer, jag känner mer o mer av bebis så det är lycka bara det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0