Mycket tankar.

Det är väldigt mycket tankar hos oss. Är vi gravida och detta bara är en blödning? Är det ett missfall? Är det min vanliga mens eller en blödning efter hormoner? Jösses så mycket olika man är glad ledsen arg besviken rädd och full av längtan... Denna väntan är värst. Jag gillar inte att vänta när jag redan väntat i två år nu! Visst är det bra också att om det är missfall vet vi att det kan gå själva! Och att det kom ut nu och inte senare. För något är ju fel med foster i så fall. Och kanske är det då lättare att försöka själva i sommar om vi måste vänta till oktober. Men just nu funderar vi på att kika på en annan klinik i GBG där dom tar landstingsförsök också kanske är kön inte lika lång. Eller så kanske vi köper ett försök. Eller så måste vi få Sahlgrenska på andra tankar att vänta min nästa mens och sätta igång. Sjukt att dom stänger i sommar när dom har såååå mycket att göra...

någon motivering till att vänta till oktober fick vi inte mer än att det inte finns tider. Men konstigt att ena BM sa nästa mens och andra hösten. Det stör mig mest! Varför säga olika liksom.. Jag har ju ändå allt hemma redo att bara köra igång igen så.. Vi får se vad de säger imorgon både på Sahlgrenska och den andra kliniken. Kan bli spännande med. Kanske är de så att jag inte behöver långa processen egentligen utan kan klara korta så vilket som för mig bara det händer något snarast. Alldeles för mycket händer runt om som bara får mig må ännu sämre. Alla har sina familjer och andra har fått precis och resten ska ha barn typ. Ja ungefär så. Vet att man inte ska tänka så eller jämföra men hur lätt är det!? Inte något.


Kommentarer
Postat av: J.

Hej hjärtat.

Har du gjort ytterligare tester?

2012-05-07 @ 18:10:23
URL: http://yousofines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0