ingen?

Ingen som har någon åsikt om detta? Bloggen har blivit läst över 20 gånger idag.. Är jätte tacksam för allt även om det bara är en åsikt om att vi ska gå vidare och vänta till oktober eller söka oss till någon annan klinik.

Vi har varit ute i stugan i eftermiddag. Försökt koppla av men har väldigt ont i nedre magen, som första dagen av mens ungefär. Men ja det är bara vänta och se vad som händer. Vi har pratat mycket om hur vi ska göra från här så vi får se helt enkelt. Vet bara att väntan till den 23 kommer bli låååång...



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur motiverade bm att ni skulle behöva vänta till oktober? Jag kan tyvärr inte råda dig för jag vet inte själv vad jag hade gjort. Kram på dig

2012-05-06 @ 07:43:16
Postat av: anna

Kämpa fina vän. har inga råd mer en att är de de värsta så får man sörja vara arg å ledsen. <3

2012-05-07 @ 06:45:22
Postat av: Malin

Sitter här och tårarna rinner när jag läser ditt inlägg. Hade så gärna velat ha ett svar på din fråga men har tyvärr ingen aning.. Kan bara skicka en stor styrkekram till er! Ta hand om varandra så ska du se att tiden går fort. Tänker på er!!

2012-05-08 @ 09:34:38
URL: http://barndrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0