Idag kommer beskedet.

Lite mycket är det nu, med allt.. Hela gravid svängen och jobbet och resor. Igår ringde jag till dem i gbg och berätta alla helgens bravader, och att jag hade plussat igår morse igen med texten 1-2 v istället för 2-3 v som det var förra veckan. Hon säger att jag får komma in idag så vi kan kika hur det ser ut. Typ 30 min efter att vi lagt på kom en blödning till. Liten typ totalt en matsked. Men vi får se efter idag alltså hur det ser ut. Jag är lite nervös. Jag menar det är nu vi får veta, gravid i v 6 eller missfall. När vi i så fall kommer få starta igen osv... Jag hoppas inte oktbober men vi får se. Det enda jag vet är att man måste vänta på nästa mens.
Idag kan inte min man följa med tyvärr så får lite resesällskap i alla fall av min underbara mamma. Det är guld värt! Vi hörs senare så får vi se vad planeringen blir.

Hoppas det går toppen för er andra och att ni har en fin dag!


Kommentarer
Postat av: elnett

håller alla tummar jag har <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0