Gör ett försök.

Jag köpte en clear blue monitor, vet dom kostar skjorta men allt är värt ett försök. Så vi tänkte testa den i sommar nu när mensen kommer så vi hinner testa den i alla fall under en mens. Sedan blir det redan juli och då sätter vi igång igen med IVFen. Allt hänger just nu på när min kära mens behagar att komma. Någon som vet hur lång tid det kan ta för kroppen att komma igång igen efter ett missfall? Det är rätt sjukt att man bara har någon/några dagar i månaden att bli gravid på. Verkligen galet. Så har det nu funkat efter snart 2 års längtan så kan det faktiskt vara så att det blir ett mirakel till. Vi får se. Vi kan inte göra mer än att vänta, försöka och se till att må gott.

Hur går det för er andra? Några av er följer jag ju i er blogg men några av er har ju ingen, tyvärr.
Hoppas det går bra för er i alla fall!



Kommentarer
Postat av: Emelie

För oss börjar det gå framåt. Vi ska på möte inför IVF i slutet av maj, vet inte riktigt när man ska våga hoppas på att få börja eftersom de håller semesterstängt. Får jag fråga vad monitern kostade? Hur fungerar den?



Lycka till. Kram

2012-05-17 @ 11:43:45
Postat av: Anna

Min mäns kom ca 28 dagar efter missfallet eller efter skrapning. håller alla tummar å tår för er <3

2012-05-17 @ 18:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0