Clear blue

Min man vill väldigt gärna att vi ska försöka så gott vi kan i alla fall själva i sommar att kanske lyckas bli gravida på egen hand igen. Absolut ska vi göra det, men vet att vi prata mycket om att vi bara skulle va o ta det som det kommer. Inte ha några krav. Men nu vill mannen väldigt gärna att vi ska köpa oss en clear blue monitor som räknar ut de bästa fertila dagarna man har i månaden. Nu tror jag att jag har haft eller har ÄL i dagar som är och varit så just nu känns det ingen ide att köpa en haha men jag vet inte hur jag känner? Är det någon av er som har någon uppfattning av denna? Har googlat lite om att den har 89% större chans att lyckas men sen beror det ju inte bara heller på den såklart. Vi har ju lite svårare för det, men ändå så har vi bevisat att det går. Så har ni något att dela med er av så är det mycket välkommet!! Så kanske man ska beställa sig en sådan, eller om det finns på apoteket? Har ingen aning får kika upp det!

Igår va en mycket märklig dag. Kalas hos ena systern och hela familjen var samlade. Gravida syrran berättar om bebis för andra och jag ser att hon visar lite UL bilder osv. Men inte ett ord till oss om det, och inte fick vi se någon bild heller. Varför skulle vi vlija undvika allt sånt? Hon är min syster och jag är så himla glad för deras skull och längtar jätte mycket tills lilla livet kommer till världen. Varför undviker hon oss? Vi har ju pratat om allt tusen gånger på telefon men när vi ses så är det tyst om allt... Man blir förvånad bara.. Och så fort hon är på besök så kretsar allt där så vi syns inte längre. Så tråkigt men vad gör man. Åkte hem efter en stund men tycker det blir så jobbigt.
Hoppas ni har det bra i alla fall <3


Kommentarer
Postat av: elnett

Clearblue finns ju på de flesta apotek, ibland ka de ju finnas på typ coop eller maxi oxå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0