Besked.

Först blev jag sen för jag körde vilse.. suck. Men till slut fick jag komma intill. VUL såg allt bra ut i livmodern (skönt!) men det finns inget liv kvar där inne. Missfall alltså i helgen, som vi ändå trodde men ändå. Så länge inget är bevisat så lever man på hoppet. Jag hann att gå nästan 6 fulla veckor och jag kan säga att det är så skönt att det händer nu och inte om 6 veckor till!! Det är ju faktiskt så att något är fel när det blir såhär, så vi är positiva ändå! Nu ska vi bara ta en dag i taget tills mensen kommer, då ska jag ringa BM och sedan ska vi planera in en ny tid för start vilket vi tror kommer bli på juli mensen, hon tyckte inte vi skulle behöva vänta ända till hösten, vi har faktiskt väntat länge nog nu. Helst vill man sätta igång nu, eftersom det är ändå nu man har allt färskt med sprutor osv men vi får se, jag vill bara kroppen ska komma igång nu igen som vanligt och det får vi hoppas den gör snart!  Sommaren kan rulla på som vanligt och så hoppas vi på bebis 2013 istället. Så som det ser ut nu ska vi inte kolla med någon annan klinik än i alla fall.

Jag håller tummar för er andra att ni lyckas nu och får en liten 2012 bebis såklart! Även om jag inte kanske skriver varje dag längre så kommer bloggen finnas kvar och vi får se vad fortsättningen kan bli. En himla massa längtan :)

Sköt om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0