<3

Tänk att för en vecka sedan var jag gravid. Ett litet mirakel, som tyvärr valde att inte stanna av olika orsaker. Ibland blir man ledsen. Som nu ungefär och tänker att jag faktiskt snart kunde ha fått berätta för mina svär föräldrar att till jul får vi nog hålla oss hemma ifall det kommer en liten bebis. Även fast vi accepterat läget och tycker det var bra att det hände nu och inte sen så får man ändå olika tankar. Sånna där "tänk om".... Men snart kommer vår tur igen. Kanske tar det sig till och med medans vi väntar på ivf? Vem vet det fungerar ju faktiskt för oss men jag kommer nog inte hålla på att räkna o ta stickor längre utan låter kroppen ha sin gång. Allt som händer har en mening, eller hur?

Hoppas ni får en bra helg <3


Kommentarer
Postat av: J.

Jag håller tummarna att ni lyckas själva nu innan tillome!! Så kanske vi får följa varandra ändå.



PUSS <3

2012-05-11 @ 23:17:13
URL: http://yousofines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0