23 maj

Idag är jag bara så trött! Jag va pigg imorse när jag cykla till jobbet sedan efter lunch bara det föll på mig. Helt värdelöst när man sitter och pratar med kunderna och bara vill gäspa hela tiden. Också säkert tusen hormoner i kroppen och en väntan o längtan o undran på hur sommaren ska sluta med både mens ägglossningar och annat.
Har satt igång träningen igen med, så skönt. Kanske det kan öka lite med resten av mina kg jag vill bli av med nu. Jag hoppas det i alla fall.

Idag är det dagen vi egentligen skulle åka ner till göteborg och ha UL. Jag skulle ha varit i lite mer än v 8. Men nu ska vi inte vara negativa vi måste ha fokus och tänka på att snart kommer det en ny chans som är för oss. Det finns mycket som säkert kommer hända i livet innan dess, och som framför allt KAN hända så det är bara hänga på o se! I helgen som kommer ska jag bara ta och packa min väska och åka till stugan på landet. Det ska bli skönt. Bara jag och mamma och pappa. Lugn o ro och superfint väder, säger dom i alla fall. Då kanske man kan ta en joggingtur på morgonkvisten och sedan jobba lite på brännan ;)

Hoppas ni mår gott och ni som haft insättningar - ruva gott på äggen nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0