Vår

Ja nu kan man tro att våren är på väg! Vi får väl se! Kommer säkert något bakslag med snö men det får vi hoppas ger med sig fort i så fall. Helt fantastiskt vilka fina dagar vi har fått! Tråkigt nog kunde jag ju inte gå ut mycket av tiden pga sjukdom men är mycket piggare så igår blev det lång promenad med en vän och ikväll lär det bli detsamma! Solen håller sig dock inte framme så länge men kanske lite värmande strålar får jag på cykeln hem. Mina fina kollegor laga min cykel idag underbart! Jag kunde inte växla så det va trögt imorse... ;)

Idag ska jag gå till apoteket och hämta ut mina sista mediciner, har gonal-f sprutan kvar och den jag ska ta istället för sprayen. Jag vet inte vad allt har kostat sammanlagt ännu så jag återkommer med det! Men det är ett par tusenlappar i alla fall. Det får man räkna med. Så tråkigt tycker jag, som om det inte är nog att man måste gå igenom detta liksom... Jaja all in!

Ang din fråga Emelie så nej jag har inte blivit vaccinerad mot något nu innan IVF drar igång. Däremot blev jag vaccinerad mot det när jag var liten, kanske va det så att inte du hade fått den sprutan? Jag hoppas det kommer gå bra för er och förstår att det blev extra motigt nu att vänta ännu längre. kram!

Keep shining <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0