Pengar

Pengar hit och pengar dit... Är det det livet går ut på? Tydligen. Man måste ha pengar till allt. Till slut fick jag tummen ur och gick o hämta ut de sista sprutorna. Jag ska börja spruta med Suprefact men hur länge vet jag inte? Sen blir det Gonal-F sprutor. Båda ska jag ta två gånger om dagen. Sedan fick jag ju ut gelen och ÄL sprutan med tror jag det va? Jag bara lääängtar nu till den 10 april så man får lite mer kött på benen om vad det är för grejer jag har fått hem. Men allt som allt gick det på ca 2100kr men man fick ju sjukt mycket rabatt också för bara gonal sprutan kosta ju 3999 typ... Helt galet är det. Men vad gör man inte <3

Idag för första gången liksom på riktigt allvar fråga jag min man hur han tänker om vi inte skulle lyckas, vad ska vi göra? Adoptera? Donator? Inget han funderat alls på, eftersom han är inställd på att det är klart att detta fungerar. Men han fick ändå lov att tänka på saken så vi inte står som två fån sedan och inte har haft en tanke på något. Jag menar ska man adoptera tex så är det typ läge att ställa sig i kö nu. Men det tror jag inte vi kommer göra. Kanske donation, men annars är det väl så det är, funkar det inte så funkar det inte.
Men nu hoppas vi inte den dagen kommer såklart!

Vad är era tankar kring detta?


Kommentarer
Postat av: J

Hej vännen.

Jo, jag tror faktiskt jag måste prata med någon.

Jag kommer bli deprimerad på riktigt annars.

Känner mig som ett kontrollfreak som inte har koll på något just nu. Och just att dom inte bara tar tag i det!! Alltså får vi börja till hösten så DÖR jag. Det är sjukt långt dit. Och jag blir inte yngre, (hahah.) Sant ju.



Och det där du skriver om det inte funkar, jag tror att vi kör alla tre om det inte funkar så köper vi ett trepack. Men skulle det inte funka så får vi vara barnlösa. Min man vill absolut inte adoptera och han skulle nog inte gå med på donation heller.



Men nu är man ju inställd på att det SKA fungera med IVF:en!!! :-) Hoppas på första.



<3

2012-03-13 @ 10:48:28
URL: http://yousofines.blogspot.com
Postat av: Anonym

Btw... gick det på högkostandskortet eller??

2012-03-13 @ 10:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0