Nu så!

Igår kom mensen! Jag tror det är första gången jag är lycklig över att den kom... Jag trodde den va några dagar sen, men när jag kika i min IVF dagbok så va det beräknade datumet 25/3 så en dag bara senare startar vi än beräknat! Känns jätte skönt. Dock börjar jag bli sjukt nervös. Jag fattar inte att det har gått så här fort! Nu är det möte den 10 och sen börjar vi den 17 och jag tror min man är lika nervös som jag. Fast det är väl mest för att man inte vet hur det kommer bli, vad man känner, alla sprutor och självklart om vi lyckas. Men vi är ändå fullt medvetna om att det kan ske, och det kan bli pannkaka.. Vi tar det som det kommer. Nu har vi tre försök.

Hur går det för er andra där ute?
Väldigt roligt att se att det finns ett par läsare som följer ni får gärma lämna spår så att jag kan kika till er också, eller vet vilka ni är åtminstone :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0