Fjärilar..

Shit! Bara sådär fick jag massa tankar om vad som komma skall! Jag har tusen fjärilar i magen nu! Nervös! Tänk att lilla jag ska genomgå en så stor process. Orkar man? Hur ska det bli sen? Jag har tagit det mesta med en nypa "det löser sig" och "det händer när det händer" typ. Ja klart det är så, men nu är vi nära! Istället för att bara få känna att man blir gravid efter sexet o låta det växa fram ska vi nu få denna process som kommer bli sjukt nervös men ändå spännande. Dagarna springer iväg och snart är det dax. Inte länge sen vi satt där på info mötet och va skit nervösa själar som höll varann stenhårt med svettiga händer... Nu är vi snart här.

Just nu längtar jag mer än något efter tionde april så vi kan få lite mer information om allt. Ända sen jag fick byta sprayen mot sprutor har jag ingen aning om vilken det är eller hur man ska göra. Jag vet bara att allt ligger redo i kylen för oss bara att sätta igång. En månad med sprutor. Det kommer vara så värt det, hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0