(avunds)Sjuk.

Jag är sjuk. Väldigt onödigt tycker jag. Men tur i oturen är väl att jag varit sjuk nu och inte om någon månad sådär lagom tills allt börjar! Då vill man inte ha något knas i kroppen som kan förstöra för oss på vår resa. Speciellt inte mannen heller, då vet man inte hur friska simmarna kommer att vara. Jisses vad jag längtar nu. Jag längtar så jag spricker snart! Har inte kunnat hämta resten av mina mediciner ännu pga att jag legat hemma.. Men idag så ska jag hämta det sista blir spännande att se hur sprutorna och allt ser ut. Så är det bara snart en månad kvar till infobesöket om allt, så kul blir det väl inte att bli stucken osv! Men ändå, det kommer bli så bra.
Men jag måste erkänna, att jag är väldigt avis idag. Min bästa vän ni vet som ska göra samma sak typ exakt samtidigt! Hon börjar spraya den 22 nu mars, så ungefär en månad innan oss. Jag är jätte glad att de fick börja nu istället för hösten osv.. Men ändå är det något i mitt lilla hjärta som gör mig så avis. Jag vill ju också börja nu. Inte om en månad. Nu. Men det smälter väl in detta också.
Jag får lite mer tid på mig att förlora något kg till så jag får väl se det positiva i allt i alla fall.

Hoppas ni får en fin vår helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0