Äntligen..

Äntligen börjar det närma sig. Bör väl få mensen här nu vilken dag som helst! Sen är det bara börja räkna 23 dagar neråt... Känns väldigt nervöst jag kan inte fatta att vi redan är här snart! Vad kommer hända? Kommer vi få en jul iår med en bebismage? Jag önskar mig bara det i julklapp sen kan allt kvitta!
Jag börjar bli mest nervös inför alla sprutor. Tänk jag hatar sprutor... Men nu ska jag ta i en månad!? Kommer gå bra. Det måste det. Min fina vän börja igår med sin spray, önskar dem all lycka <3
Jag har kommit över det där "avundsjukstadiet" nu. Allt blir som det är tänkt för alla och det får man acceptera.

Jag har funderat mer och mer på det här med att berätta på jobbet, fått fina nya kollegor nu också väldigt spännande. Men när info mötet har varit den 10 april så ska jag se vem jag kan börja att berätta för. Känns nog bra att ha gjort det så någon vet vad man far iväg på.

Må gott i vårsolen!

Kommentarer
Postat av: J

Hej gumman!



Tycker du ska berätta för dom du känner att du verkligen VILL berätta för, annars strunta i det.

Jag berättade i Tisdags för min planerare på jobbet. Kände att det är lika bra hon vet, eftersom att det är hon som gör alla scheman och så, så slipper jag ljuga för henne också.



KRAM!!

2012-03-23 @ 23:06:55
URL: http://yousofines.blogspot.com
Postat av: J

men assåååå.. ska du börja spraya den 17e??? eller missuppfattar jag? Vi kommer ju vara precis intill varandra då :D jag börjar den 16e!!!

2012-04-04 @ 21:59:51
URL: http://yousofines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0