Trött

Jag är så hemskt trött igen. Hela tiden. Jag vill bara sova. Jag fråga min chef idag om jag fick ta semester nästa vecka eller i alla fall ons-fre för att spendera lite tid för mig själv och koppla bort allt jobb, andra kollegorna måste också lära sig att vara utan mig. Jag har en sån där lite halvjobbig känsla idag. Då jag är så less på att vara trevlig hela tiden. Jag är alltid andra til lags eller vad man säger. Jag tänker på mig själv sist av allt. Det måste jag ändra på. Vet inte hur men detpå något sätt måste det gå. Vi alla vet väl att inte ta hand om sig eller bara vara stressad hela tiden kan också leda till att man har svårt att bli gravid så jag ska i alla fall ge det en chans.
 
Monitorn har gått väldigt bra denna månaden ett toppen verktyg för den som försöker där hemma själv. Klart vi hoppas på ett plus men om inte så är jag glad att jag fått prova den!
 
Annars är det stor längtan tills slutet av juli då vi sätter igång med sprutorna igen :) vår bebislängtan är så himla stor nu. större än störst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0