Myser

Idag myser jag mest. Mannen bygger på ett trä däck som snart står klart, jag servar med mat och fika. Resten av familjen finns också här ute i stugan, ganska mys när alla är samlade men också mycket åsikter och intryck. Mycket snack om bebis och vad som komma skall. Vi får inte så mycket uppmärksamhet längre vilket leder till att jag heller inte ger så mycket tillbaka. Ganska ovant, men jag orkar inte lägga på den där charmen på skalet längre när jag inte är den jag är i så fall. Jag har även varit ärlig och sagt att vi känner oss utanför och inte med i gruppen när vi är allihopa men det verkar inte vara någon som lyssnar eller förstår men vi får väl se. Det går så långt det går.
Det har regnat och varit soligt om vartannat idag och jag har legat här ute i vårt lilla krypin som för tillfället blivit väldigt hemtrevligt. Varmt och skönt ska bli så gosigt att sova här äntligen inatt. Bara jag och min man. Få hålla om varann i vår lilla 120 säng... Nästan ett år sen vi sov här ute. Bröllopsnatten. Underbara minnen.

Jag hörde inget ifrån BM igår så hon ringer väl på måndag antar jag. Jag hoppas ännu att jag ska få börja på CD 1 men bara för att jag vill det så blir det väl CD 23 istället... Det återstår att se.

Lite trist att jag valt att vara anonym... Jag skulle gärna annars dela med mig av instagram - min nya drog haha. Eftersom jag lagt ner facebook är instagram lite mer jag - lite mer personligt med bilder. Men om någon är intresserad eller har instagram själv kontakta mig gärna så kan vi följa varann! Roligt att se människor även utanför IVF svängarna...


Nu blir det nog en promenad och en film. Och jordgubbar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0