Länge sen.

Jobbigt det är när man skrivit ett långt inlägg och det försvinner.... Men men börja om på ny kula, fast man säkert kommer glömma hälften! So what. Bättre med lite då kanske, än att strunta i det alls.

I alla fall, så va det väldigt länge sen nu. Det är sådär i livet igen då allt bara går så himla fort och man har tusen saker att göra runt om. Tiden springer iväg och jag mår bra. Jag går fortfarande i väntans tider om att mensen ska dyka upp efter vårt lilla mirakel inte ville stanna hos oss längre, så vi kan få ett datum på att köra ivf igen. Eller om det har blivit ett litet mirakel till efter missfallet men det tror jag inte. Nu när jag vet hur det känns att vara gravid de första veckorna i alla fall så har jag inget nu som jag känner igen mer än att jag är förbannat trött. Hela tiden. Men det verkar alla andra också vara så det är nog så.

För övrigt rullar det på. Jag har fortfarande inte ätit bröd, chips kunde jag DÖ för igår så tog ett par st, typ 7st men gud så hemskt det var så det va väl bra... Jag har inte gått ner mer än, vad jag vet jag orkar inte väga mig jämt då tappar jag motivationen men det känns ju bra i alla fall. Träningen går hyfsat. Två dagar i veckan än så länge + lite promenader som jag försöker göra dagligen.


Jo just det. Något lite mer större händer faktiskt. Vi har börjat buda på ett parhus så hoppas det går bra för oss :) Sedan kanske jag ska byta jobb till hösten också men vi får se hur det går med de planerna!


Hur går det för er alla? Update!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du behöver inte känna någonting de första veckorna i graviditeten.. Så snöa inte in dig på symptom =)

2012-06-04 @ 11:23:55
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: joujop

HJÄRTAT!!



Jag såg ditt sms nu. Haha. Jag måste ha öppnat det imorse när jag halvsov. Filåt. ;-)



Men du.. kanske dags att ta ett nytt test kanske? ;)

Jag råkar känna väldigt många just nu som blivit spontangravida!

2012-06-05 @ 20:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0