Bara väntar nu

Ja nu är det ett sånt där stadie då allt närmar sig och vi bara går och längtar och väntar på att få sätta igång. Ibland kan man tänka gaah varför tog vi inte dag ett!!! Men jag hoppas tiden rullar på ändå. Snart har ju redan hela juni gått så snart är väl juli förbi också.
Annars är allt bra. Jag har lite mycket på jobbet osv... Vilket gör att jag också blir lite stressad, och ju mer jag tänker på det ju mer tänker jag att jag inte vill stressa o mer stressar man... Konstigt det där. Men klart man inte vill må sämre nu och även "sabba" allt som har med alla chanser att lyckas bli gravid. Jag har haft lite molande värk i magen o lite sträckningar sådär men vi får väl se om mensen dyker upp eller inte.
Ang ivf denna gången ska jag vara mer förberedd och även ta hand om mig själv. En underbar människa på familjeliv gav mig fina råd om att bara vara, ta hand om kroppen och våga tro på "må bra hormonerna" i kroppen, läsa en bok o ta lite ledigt. Våga tro på att det faktiskt fungerar. Skönt att jag kommer ha semester kvar att ta ut då också! Vägen dit är snart slut, äntligen. Jag hoppas så att det är vår tur att få behålla ett mirakel <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Finaste du ni är värld all lycka <3

2012-07-01 @ 08:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0