Valet och kvalet

Jag känner mig lite nere ibland när man läser om er som genomgått ivf och nu lyckats. Det är såå roligt att läsa om er lycka, men ändå blir man nere på något sätt. Det finns ett par stycken kvar av oss som inte lyckas än men som är på väg, er läser jag mer av än andra kanske.. Det blir väl så automatiskt, man har inte så mycket att säga till om utan läser mer gärna om personer i samma sits.
Imorgon är det BIM. Fast jag tror det bara blir BM för jag har haft lite ont i magen idag så vi får se. då är det bara 23 dagar kvar till start med sprutorna :) Finns alltid något positivt i det hela.
Semesterveckan närmar sig sitt slut och idag åker vi hem igen. Tillbaka till verkligheten, men bara 3 veckor kvar sedan är det semester igen ett par veckor, skönt. Hoppas det går bra för er där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0