Solsken!

Solsken både inne och ute. Helt underbart. Skönt denna dag också då jag slutar lite tidigiare. Nu börjar jag bli riktigt nyfiken hur det går för er andra? Er som inte har bloggar, eller skriver så ofta.. Snart börjar alla kliniker öppna och jag antar några redan har satt igång med behandlingar och några kommer snart starta.
Skriv gärna en rad till mig så jag vet hur det går :)

Bara några timmar kvar till BM besöket. Åh jag kissar hela tiden! Nu försöker jag dricka mycket med så det har väl också sin del i det hela. Jag ser fram emot det så mycket. Samtidigt som jag är skit rädd! Rädd för att jag ska få ta ett test och att det inte visar något.... Låt oss bara måbra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0