Rädd

Jag köpte ju två test igår så jag tänkte va fasen jag tar det andra nu på morgonen. Visa samma. 3+. och jag räknar ut att jag bör vara i vecka 5. Såklart är vi överlyckliga! Men en sida av oss vet inte vad vi ska våga tro eller hoppas på. Av det som hände sist, så är vi rädda. Speciellt också över att man känner den där mensvärken hela tiden. Nu kommer den tänker man bara hela tiden... Jag bara skakar just nu. Men jag hoppas det kommer gå bra för oss och att knodden växer hos oss.
 
Men idag tänkte jag ringa MVC och höra lite hur vi ska gåtill väga nu, när dom har stängt i göteborg med. Vill ju gärna kunna få åka in nästa vecka eller veckan efter och se om vi kan se ett litet hjärta <3
 
Denna gången har vi valt att inte berätta för någon. Inte ens mamma vet. Nu är ni ju några st här på sidan som vet vem jag är och någon känner mig så vänligen respektera att vi valt ha det såhär så länge, tills vi är säkra in i tiden denna gång. Jisses, tiden kommer gå sakta, eller hur? Tills den där magiska veckan kommer så man får berätta för alla nära och kära... och hoppas inget mer händer... Jag är LYCKLIG!
 
<3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer ihåg att jag hade den där molande värken också i början på graviditeten, höll i sig mååånga veckor. Ska hålla tummar och tår att det lilla livet stannar kvar!
Kram

Svar: Ja det är ju som det ska vara men men blir ändå såå rädd. Vill verkligen att denna lila böna stannar hos oss denna gång :) Hoppas det kommer en liten tös hos er snart! Kram
dulillamirakel.blogg.se

2012-07-12 @ 13:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0