Ojojoj....

.... snacka om att jag är trött. HELA tiden. Jag kan somna när som helst. Galet. Annars har det varit en mycket bra dag. Lycka! Lagat massa god mat, promenerad och funderat över livet. Träffat goda vänner och hunnit med lite bebismys. Jag har även en app på telefonen som jag gillar jätte mycket. Nu har jag såklart inte den i närheten men i något i stil med "babycenter" tror jag! Man kan se vecka för vecka och läsa ett stycke varje dag om olika saker. Man får även lite må bra tips och saker man kan göra. Det har nu varit att man ska skriva en graviditetsdagbok. Mysigt. Så idag var vi på Åhlens, köpte en fin bok att skriva i så det kommer bli allt möjligt i den nedskrivet. Känslor, tankar, förvantningar och små brev till babyn. Tänk att jag ska bli mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0