Nervös!

Igår gick det jätte bra hos BM. Hon kände igen mig direkt och fråga om jag va _ och _s dotter.... Haha ibland är världen bra liten! Hon är super mysig! Fick med mig papper som jag ska ta med en vecka innan nästa besök inför prover osv. Nästa besök blir inskrivning då jag kommer vara mellan v 10 och 11 och då följer också mannen med.

Imorgon har jag gått 6 fulla veckor och går alltså snart in i v 7 :) Känns såå spännande allting. Och nervöst. Men vi har varandra och det är det bästa. Jag har någon jag känner som läser bloggen som är den enda som vet, annars tänker vi inte berätta förän efter nästa besök om en månad. Mysigt att bara vi vet det, som en liten hemlighet :) Så hoppas vi att smulan där inne mår bra och fortsätter växa.

Jag känner fortfarande molande värk till och från, illamående börjar komma och bubbel i magen.. Antar det är tarmarna som knökar lite. Så nu ska jag njuta av detta fullt ut, men ska försöka uppdatera med jämna mellanrum också!

<3




Kommentarer
Postat av: Annie

Ja, tarmarna lever verkligen sitt eget lilla liv under denna resan! lol

Svar: Ja verkligen. Märkligt men spännande ;)
dulillamirakel.blogg.se

2012-07-18 @ 19:06:34
URL: http://bebis2012.wordpress.com/
Postat av: Malin

Hj! Har inte varit inne och läst, eller skrivit på min blogg heller för den delen på länge.. STORT GRATTIS till er båda! Har precis läst igenom alla senaste inlägg. WOW!!=) sitter här med tårar i ögonen. ÄR så glad för er skull och samtidigt väldigt avundsjuk. Men snart, snart e det vår tur oxå! =)


Svar: Tack!!! Ja absolut är det det :)
dulillamirakel.blogg.se

2012-07-21 @ 10:39:31
URL: http://barndrommen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0