Mys!

Riktigt mys idag. Jag sov när jag kom hem idag.. Jätte trött. Sedan hade mannen lagat mat och vi gick en promenad jätte mysigt! Vi börjar få in det lite nu att vi faktiskt ska ha barn <3 äntligen. Efter över två års väntan. Jag är klart rädd än men jag ska njuta för fullt nu och längtar till semestern så jag bara kan få va ännu mer och hitta på saker som får tiden att gå lite fortare. Det är enda nackdelen nu, man tänker för mycket så tiden bara går sakta... 7 veckor till v 12. Men allt får ta den tid det tar, bara lilla bönan stannar <3

På tisdag ska jag till MVC och träffa barnmorskan. Spännande, så får vi se vad hon har att säga :) Antar det blir mest prat om vad som händer och vad man ska tänka på, skönt ocksp att ha ett datum att se fram emot. Mannen kan tyvärr inte följa med men hon tyckte det var okej bara han följer med nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Annie

Ja, visst går tiden långsammare än någonsin förr? Man vill ju bara komma in i andra trimestern! Vissa dagar önskar jag att jag kunde somna och vakna i vecka 13. ;) Stort lycka till, vad härligt att få följas åt!! :D

2012-07-12 @ 21:53:42
URL: http://bebis2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0