Yes!

Nu är jag verkligen på gång! Igår hade jag kost möte på gymmet om hur jag skall äta för att komma i form. Vi kunde prata hur länge som helst... Så tråkigt att just denna underbara människa ska sluta! I alla fall så ska jag undvika sötsaker såklart, i alla former. Men ja jag kommer unna mig fika på helgerna eftersom jag älskar att baka ;) Det kommer inte ätas någon form av pasta, ris eller potatis. Och inte heller bröd.
Mer ägg, kött, grönsaker och sallad! En knytnäve kött en knytnäve grova grönsaker och en handflata vattniga grönsaker. Inte längre än 4 timmars mellanrum mellan måltiderna. Just nu kör jag 3 svettiga pass i veckan på gymmet och minst 30 minuters promenad varje dag. Min man är med mig och jag ska lyckas.
Jag har satt ett första mål och det är att gå ner 3kg tills vi ska sätta igång med sprutorna vilket är kring den 19 april (eftersom mensen varit sen tre dagar). Hur många cm jag ska ha som målsättning att minska vet jag inte än, men runt magen ska jag nog ha som mål med 2 cm i alla fall. Realistiskt?

Annars känns allt toppen. Jag är så nöjd med livet. Jag har så mycket vårkänslor som bara sprudlar i mig! I går när vi handla va jag på apoteket och skulle hämta ut alla sprutor..  Jösses vad dyrt det är... Men så värt det. De hade inte sprutorna hemma men de kan hämtas imorgon så jag fick ut vaginalkapslarna och gelen så länge.
Känns galet spännande.. Jag tror att just för min del var det skönt att ha lite tid på sig innan allt börja, så det hann lägga sig lite och att vi hinner förbereda oss mer. Så ja vad kan vara bättre just nu!

Våren är här!

Kommentarer
Postat av: J

Hej fina du!



Hur mycket kostar medicinerna egentligen?!

Man kanske ska börja lägga undan pengar då, hahahaha.



Hoppas du får en fin helg!



KRAM

2012-02-25 @ 23:11:25
URL: http://yousofines.blogspot.com
Postat av: Emelie

En liten fråga, har du blivit vaccinerad mot Röda hund nu inför IVF? Jag ska nämligen bli det och får sedan inte bli gravid på tre månader. Som om man inte väntat tillräckligt redan...

2012-02-29 @ 21:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0