Smyger....

Jag har länge gjort det man inte egentligen får, eller rättaresagt ska göra när man är i längtan av bebis. Men jag kan inte hjälpa det, det är min stora svaghet! Shoppa.... Speciellt nu när det är på rea. Man kan få så mycket för ynga tio kronan eller tjugolappen. Visst kan man inte låta bli då? Vi har en låda hemma med lite kläder som vi köpt, lite rock´n roll kläder som bodys med kizz och ac/dc som man aldrig kan veta om det kommer igen?
Och på rea... Kosta skit och inget. Men jag menar vad är det som är så fel med det egentligen? En vacker dag vet jag ju att vi kommer få plocka upp och tvätta och göra iordning de små söta kläderna.. Och om inte så har vi fina presenter att ge bort till våra nära och kära som kommer vara i den sitsen.

Men just nu längtar jag så jag spricker snart efter att få göra iordning i vårat extra rum som bara står och väntar på att bli ett barnrum. Nya tapeter fick vi i höstas så nu är det bara inredning.
Och längtan av att få köpa en barnvagn. Bädda en liten säng. Köpa små söta blöjor...


Ni känner säkert igen er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0