Smärta.

Idag är jag inte stark. Varit med om massa lek på kalas i helgen och det innebar också mycket träning! Tävlar man så måste man gå in för det, trots att mitt lag hamna sist.. Och igår var jag på gymmet i vanlig ordning och körde ett riktigt bra easyline pass! Så idag har jag träningsvärk högt och lågt och överallt.
Och en så grym smärta i ryggen! Vet inte om jag sträckt mig eller något liknande. Eller sovit konstigt. Men detta är väl bara en bråkdel av vad man kanske kommer att känna sedan, när man har en liten i magen.
Jösses vad jag längtar när man tänker på det. Mer och mer.

Annars har helgen varit bra, tiden går lika fort som vanligt. Jag inväntar just nu min mens som bör komma vilken sekund som helst och om den inte kommer idag så lär den komma imorgon. Då inser jag att det är bara 1!! månad kvar tills min mars mens kommer och där efter ska jag räkna mina 23 dagar och börja spruta. Det närmar sig verkligen med stormsteg...

En kollega till mig berätta här för hennes chef förra veckan att hon va gravid. Lite tidigt att berätta tyckte vi då hon inte är mer än v 8.. Men visst är det bra för arbetsgivaren! Så han hinner planera lite. Men ändå. Tänk om liksom... Jätte kul för dem iaf. Fast jag är avis. Jätte avis.... Har ju en annan kollega med som håller på med sin IVF jag tror test dagen snart är kommen. Jätte spännande. Men också jobbigt. Och taggande.
Haha vad mycket blandade känslor man har ??

Hoppas ni haft en fin helg!

Kommentarer
Postat av: -

ojdå!! vill du radera kommenteraen över?? haha!!

2012-03-05 @ 18:50:58
URL: http://yousofines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0