Humöret...

God middag.
Vet inte vad det är med mitt humör. Visst jag inväntar mensen men varför kommer den aldrig då? Jag har ju liksom haft den där "för värken" och bara väntar på att den ska komma nu haha. Jaja den dyker väl upp.
Igår va jag skit deppig, idag vill jag bara ut i solen, träna, springa, dansa, hoppa jag är värsta taggad. Vad hände? Jag vill abra bli sådär smal igen som jag varit förut. Vill inte väga nästan 70kg jag vill väga som förut. 56 och inte ett kg mer eller mindre. Eller visst jag kan nöja mig med 60 bara jag KOMMER dit någon gång.

Har ni några tips? Jag tränar nu 3 dagar i veckan. Tisdag torsdag och söndag. Jag äter vanlig mat. Jag äter gröt på morgonen och en knäckemacka. Har slutat helt med mjukt bröd, vet inte om det är bra? Kändes som det var bättre i alla fall.. Men jag är inte säker. Jag promenerar när jag hinner och känner för det kan man säga. Ska försöka få in det som rutin nu. Lunchen 20 min och kvällen minst 30 min. Ska inte säga att jag slutat äta sött, men inte godis på veckorna och helst inte på helgen. Bakglad som jag är tar jag hellre ett bakverk. Bättre socker i det i alla fall. Jag skulle vilja gå ner några kg ganska "snabbt" liksom. Visst jag väger inte såå mycket och jag är inte jätte synligt tjock men lite hull finns det och det stör mig. Jag får ångest när jag tänker på sommaren och bikini.. :/ Men jag försöker nu i alla fall. tänk för några år sen när jag träna 6 dagar i veckan o gick ner 8!! kg på en månad. Jag ska nog peppa mig själv lite mer och få lite mer tid till gymmet..

Det stör mig att inte mensen kommer. För varje dag den dröjer ju längre fram innebär det att det blir ÄP.. Ni vet jag berätta om min kollega som också är i IVF svängen. Testdagen har inte varit här än, men hon har haft en kraftig blödning så det är nog över på detta försöket för henne. Så ledsamt. Varför ska det va så svårt att lyckas på första försöket? Man blir lite skärrad. Men ändå måste man vara inställd på att det kan ske. Fast självklart håller vi tummarna för att vår första gjorda baby vill stanna hos oss <3

Längtar så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0