Ändringar?

Det närmar sig med stormsteg! Jag tycker tiden går väldigt fort, samtidigt som väntan är jobbig. Men det går bra nu! Vi förbereder oss både psykiskt och fysiskt. Jag tränar ca tre gånger i veckan på gymmet och sedan försöker jag ta en 40 minuters promenad varje dag. Antingen ensam eller med sällskap.
Nervositeten är fortfarande hög. Speciellt angående detta med sprayandet vilket har gjort att jag idag pratat med dem på Sahlgrenska ifall det finns något annat alternativ till detta. Så nu ligger en förfrågan till läkaren ifall jag kan få ta en spruta istället för sprayen! Vi får hoppas! Jag vet att det är så löjligt med en liten ynka nässpray men jag har sån fruktansvärd fobi för det. Obehag. Men måste jag så måste jag. Får öva med koksalt innan ;)

Jag har en bekant som gjorde sitt ÄP igår, det hade gått så bra för dem! Snabbt och lätt hade det gått och hon mådde mycket bra efteråt. Vila gjorde susen. Tur vi har män som pysslar om oss också, tror det betyder mycket denna period, att man är två om allt. Det gör mig mer motiverad och taggad när man hör hur bra allt går för andra. Snart är det vår tur. Snart :)

Vi får se hur svaret blir nästa vecka då jag ska ringa in till Sahlgrenska igen!
Må gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0