Julstök och BM

Åh ja äntligen är julen här! Jag älskar verkligen julen! Alla ljus överallt och härlig musik att lyssna på. Traditioner. Och framför allt att skapa nya. Men det gör vi nästa år tror jag när vi är tre ;)
Allt börjar lägga sig och jag har bara lite jansson kvar att göra på söndag. Skönt. Blir ett par heldagar med familjen i stugan och mysa bebis! Äntligen få träffa honom!

Igår va jag hos BM igen. Gick fint. Hade växt fyra cm sen sist så ja där behöver man inte vara orolig jag som va rädd att bebis inte växt :p låg rätt bra i kurvan bara lite över just nu men det rättar nog till sig! Hade lite hög äggvita så skickade på odling men tror inte det är något jag känner inget knas i alla fall.

Nu guppar hela mobilen på magen så jag ska nog bara fortsätta mysa på här i min trötthet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0