v 12

Idag går vi in i v 12, om jag går efter min räkning. Annars är det v 13 redan på torsdag om vi går efter BM. Men nä jag känner mig trygg i min räkning efter första UL. Jösses tiden springer iväg. Skönt men också pirrigt och spännande. Äntligen är veckan här som kan få skynda på lite så man kan vara en aning tryggare sedan. Och kanske få börja berätta för en och annan vän. Mysigt.
 
Jag mår hyfsat nu. Mår illa till och från och är mycket känslig än för dofter... Jobbigt. Idag bubblar det runt i magen väldigt mycket, det knör väl på tarmarna! Jag har fått köpa byxor med mudd tidigt så de används för fult. Men går gärna i legging och klänning än ;)
 
Det är så underbart att hösten är kommen. SOM jag har längtat! Kyla, mysiga kvällar med varm choklad och en film under filten med tända ljus... Längtar till julen nu.
 
Har haft en tanke på att jag borde kanske byta namn på bloggen.. Det stämmer ju inte direkt längre. Vi får se, men då säger jag till och hoppas ni följer med :)
 
 
Hoppas ni mår bra fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0