Magiskt!

Jag har varit med om något magiskt! I fredags fick jag komma in till spec MV och göra ultraljud för att se så det såg bra ut eftersom jag va lite orolig.. Och där låg jag och fick se vårt mirakel ligga o sprattla <3 vifta med armarna och gosa runt :) helt otroligt. Bebis låg lite inåt med rumpan så fick inget exakt mått men vad gör det :) snart in i v 11 så är det bara två veckor kvar tills man kan slappna av lite mer.. Magen växer lite nu börjar det synas. Mysigt värre. Illamåendet är på besök igen jag hoppas i alla fall det ska gå bra att komma igång på jobbet igen!

Hur mår ni?


Kommentarer
Postat av: anna

<3 Oj helt underbart fick tårar i ögonen när de pep i min mobil <3 älskar dig vännen

2012-08-20 @ 14:53:52
Postat av: Josefine

<3 UNDERBART!!!

2012-08-28 @ 00:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0