Yrsel

Det har jag ikväll. Yrsel. Jobbigt.. Men det är stress på jobbet och jag har inte sovit på tre nätter ordentligt. Så ja det är därför. Nervositet släpper lite med men spänningen finns kvar vilket gör att det är svårt att sova. Jag funderar mycket på allt möjligt, gör ni också det?
Jag ska snart krypa ner tänkte jag. Ikväll har min mamma varit här och hjälpt mig lite med sprutan när inte mannen varit hemma den tiden. Vi hade mysigt fika lite och pyssla. Sprutan gick jätte bra, mamma är utb inom vården sedan länge och har jobbat på akuten. Så duktig är hon! Dock fick jag utslag ikväll också men vi får se om det går över. Det släpper ju efter någon halv timma timma så jag tror inte det är någon fara.

Hoppas ni haft en fin dag! Jag tror på sommaren nu, har bytt däck idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0