Trött..

Igår va jag på ett träningspass, så skönt! Men det va ett tag sen nu. Efter jag varit sjuk har jag inte varit kry alls, snuva hit o rinnande ögon dit.. Men äntligen är det igång igen! Har nästa pass bokat på söndag men jag hoppas det kan bli något mer innan dess, beror på öppetider i påsken. Tänk att det redan är påsk, tiden går så fort jag tyckte nyss det var jul! Men det gör absolut inget. Men idag är jag så trött. Jag gick upp rätt sent mot annars men det gick det också, men ikväll blir det tidigt i säng. Skönt att det är som en torsdag idag och snart lite lång helg! Ikväll kommer min söta systerdotter till oss, vi ska bara mysa ikväll o spela tvspel som hon älskar ;) Hon är riktigt duktig med! Det ska bli mysigt. Mannen är iväg på match med fotbollen så vad passar inte bättre då än en liten tjejkväll!

Ska försöka få tag på dem på Sahlgrenska idag o höra lite om vad vi behöver förbereda oss på till tisdag och om jag ska ta med något av det jag hämtat ut. Jag har förberett en himla massa frågor som dyker upp så det är väl bara börja rabbla upp från listan när vi är där! Haha de kommer säkert skratta åt mig..

Hoppas det går bra för er alla, jag blir så glad när jag läser era bloggar om att ni får se hjärtslag och små "bönor" i magen. Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0