Sprutdagen 9

Så nu har det löst sig med vart det tagit vägen, receptet alltså. Det är skickat i brev form! Suck... Kanske då inte kommer hinna beställa hem tills på fredag så då får de ringa VC så jag kan få med mig ett gäng sprutor därifrån. Så himla typiskt. Borde varit en spruta, som Gonal-fen som bara är att dra upp o köra... Men det ska nog lösa sig! Ska sticka hem o kika posten snart så får vi se om det kan ha kommit.

Idag har jag i alla fall försökt att sticka mig själv men det gick inte så bra. Jag gör ett nytt försök ikväll! Jag ska fixa det. Om jag måste åka på utbildning i STHLM nästa vecka så måste jag kunna så är det bara!
Min chef har frågat mig idag och måste ha besked typ IDAG om jag kan åka eller inte.. Jag har försökt att ha ett möte med honom för att berätta vad som pågår, varför jag inte kan åka och vara med på en mässa mm. Så jag har mailat och bett om ett möte snarast så får vi se. Jag antar att jag måste berätta nu. Känns både bra och dåligt, eller inte dåligt men känslan är väl rädsla. Det ska nog gå bra.

Jag har köpt en ny cykel idag. Hej våren!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!! Du kommer att klara att ta sprutorna själv. Måste bara släppa på spärren och trycka igenom den genom huden själv.. försök me datt du trycker igenom den å din man sprutar in.. HAHA..:P kan kanske missuppfattas.. Jag har berättat för min chef nu och det känns jätteskönt!! Hoppas din är lika förstående! Lycka till så hörs vi snart igen!!=) KRAM

2012-04-26 @ 09:15:06
URL: http://barndrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0