Sprutdagen 8

Hej mina vänner!
Det är väldigt roligt att se att det finns några fina själar där ute som läser bloggen, trots att jag inte vet vilka ni är mer än ett par stycken! Jag får väl passa på att meddela att ni som hänger med mig lite på familjeliv får gärna skicka kommentarer och eran egna blogg hit, så jag kan ha koll på er med framöver. Jag ska nämligen lägga ner min familjeliv ett tag, jag känner att jag inte hinner vara inne så mycket och jag känner ibland en stress av allt som sker där. Endel forum är till stor hjälp men ibland sitter man och läser om allt möjligt.. Jag kommer såklart finnas kvar, men inte kanske så aktiv.

Denna vecka är mannen borta en del på kvällarna vilket resulterar i att någon annan kommer o hjälper mig med sprutan haha jag vet inte när spärren ska släppa! Kanske snart. Hoppas jag. Vecka 19 kommer jag nämligen inte ha hjälp på morgonen den tiden längre då mannen börjar nytt jobb! Så tills dess är  mitt mål i alla fall!

Hur går det för er andra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0