Sprutdagen 7

Igår märkte jag ju att jag bara hade typ tolv små sprutor kvar vilket räcker till 6 dagar och det räcker inte långt.. Så idag ringde jag dem och bad om flera. Inget de kan skicka på posten så jag får hämta ut på apoteket och det är 100 st i ett paket. HUNDRA. Vad ska jag med hundra st till? Jag behöver typ max 25 st.. Jaja det blir nog bra huvudsaken är att jag klarar mig!

Annars går det som vanligt, sprutorna går bra och jag mår bra. Idag har jag haft lite ont i magen och illamående så jag tror kanske mensen är på gång i veckan. Hoppas vi så jag kan börja med den andra sprutan! Igår kände jag lite i magen med typ som när man har ÄL så skönt att något händer, tror jag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0